Hibrid = Toyota a magyar használtautó vásárlók szerint
A világszerte immár több, mint 22,5 millió, hazánkban pedig mintegy 50 ezer elektrifikált (zömében öntöltő hibrid elektromos) autót értékesítő Toyota neve az elmúlt negyed évszázadban összeforrott a környezettudatossággal, a márka pedig meghatározó szerepet játszik a magyar újautópiac és általában a hazai autópark folyamatos zöldülésében is.
A kivonásokkal tisztított magyarországi újautó piacon több, mint három, a teljes piacon pedig immáron több, mint egy éve elsőségét őrző Toyota értékesítéseinek mára Magyarországon is közel 70%-át teszik ki az elektrifikált modellek (a gyártó prémium márkája, a Lexus esetében ez közel 100%), amelyből a legnagyobb számban a városi forgalomban akár 50-80%-ban tisztán elektromosan, emissziómentesen közlekedő öntöltő hibrid elektromos autók, de folyamatosan nőnek a hazai a plug-in hibrid elektromos, akkumulátoros elektromos és hidrogén üzemanyagcellás elektromos Toyota eladások is.
Hosszú éveken át a Toyota egymaga több részben, vagy teljesen elektromos autót értékesített, mint összes többi versenytársa együttvéve, sokáig 80% fölötti részesedéssel dominálta a hazai elektrifikált értékesítéseket. A szigorodó emissziós előírások ugyan a versenytárs autógyártókat is az elektrifikált modellek széleskörű bemutatására késztették, ám a mai napig a Toyota és prémium márkája, a Lexus jegyzi a piac legszélesebb, szinte minden személyautó szegmensre kiterjedő, és immáron a kishaszongépjárművek terén is megjelenő részben vagy teljesen elektromos kínálatát, és továbbra is a Toyota értékesíti a legtöbb elektrifikált járművet hazánkban.