Két hét múlva leplezi le a Toyota a vadonatúj C-HR-t
Nem túlzás azt állítani, hogy a Toyota C-HR a környezettudatos japán autógyártó új, páratlanul sikeres korszakának szimbóluma: a 2016-ban bemutatott modell valósággal berobbant a piacra, és nem lehet túlbecsülni a szerepét a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos hajtás trendivé tételében és széleskörű elterjesztésében.
A Toyota most vadonatúj generáció leleplezésével igyekszik újra lenyűgözni az autókedvelőket, és elérni azt, hogy 2023 ’a Toyota C-HR éve’ legyen.
Mintegy hét évvel ezelőtt, a Toyota jó értelemben véve sokkolta az autókedvelő közönséget az új C-HR bemutatásával: a szakértőktől az autóvásárlókig sokakból váltott ki lelkes hitetlenkedést, hogy a koncepcióautóként rendkívül látványos, futurisztikus és merész formavilágú autó szinte változatlan formában jelenik majd meg az utakon. Az előzménymodellnélküli kompakt crossover ráadásul az első Toyota modellek egyik volt, amely a Prius, az Auris és a RAV4 után megkapta a környezetbarát, városi forgalomban akár 50-80%-ban tisztán elektromos közlekedést lehetővé tévő öntöltő elektromos meghajtást, amelyet az ügyfelek az első perctől kimagasló, 60-70%-os arányban rendeltek a modellhez Európa- és világszerte. A márka számára minden korábbinál több új ügyfelet hozó, számos a Toyota által eddig el nem ért autóvásárlót megszólító C-HR így elmaradhatatlan érdemeket szerzett a hibrid meghajtás és a környezettudatos szemlélet népszerűsítésében. Mindez visszaköszönt az eladási számokban is, amelyek minden előzetes várakozást megdöntve hamar a Toyota egyik legkedveltebb modelljévé avatták a C-HR-t.